LASERNET - OUTPUT MANAGEMENT
Reducér de løbende udgifter til vedligeholdelse af dokumenter til skiftende kunde- og lovkrav
Lasernet - Output Management
Design og vedligeholdelse af virksomhedens eksterne forretningsdokumenter
Lasernet Output Management løsningen fra Tabellae kan anvendes til at designe, formatere og distribuere udgående forretningsdokumenter og professionalisere kommunikationen med virksomhedens forretningsforbindelser.
Løsningen er fuldt integreret med Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.
Vedligeholdelse og løbende tilpasninger af dokumenter gøres nemmere – især hvis virksomheden handler på tværs af lande og har avancerede krav til forretningsdokumenterne.
Læs mere om Lasernet – Output Management – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor skal du vælge Lasernet Output Management ?
Smarte funktioner
Udvid dokumentfunktionerne i Business Central med Lasernet Output Management for at imødekomme din virksomheds behov og dine kunders krav til korrekt og professionel håndtering af ERP-dokumenter. Softwaren understøtter hele dokumentprocessen.
Best Practice pakke
Tabellae har designet en anerkendt Best Practice-pakke til Lasernet Output Management, som de anbefaler at inkludere i ERP-projektet fra starten. Pakken indeholder blandt andet en dokumentpakke med +20 foruddefinerede dokumentskabeloner.
Reducer omkostninger
Med Lasernet fra Tabellae kan man reducere omkostningerne de design, udvikling og de løbende tilpasninger af virksomhedens forretningsdokumenter. Dette gælder ligeledes de løbende behov for ændring af dokumenterne.
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.