REEFT MOBILE
Det optimale værktøj til den mobile servicetekniker
Reeft Mobile
Mobil løsning til eksterne serviceteknikere
Reeft Mobile løsningen henvender sig til servicevirksomheder med mobile medarbejdere og i særlig grad til dem, der gerne vil kunne holde styr på information og servicehistorik på alle kundernes enheder eller faste installationer.
Løsningen er således udviklet med henblik på at understøtte servicevirksomheder, og deres eksterne medarbejdere med digitaliseringen af deres serviceforretning og samtidig sikre, at de ressourcer der er til rådighed i virksomheden udnyttes bedst muligt.
Reeft Mobile er integreret med servicemodulerne i Microsoft Dynamics NAV og Business Central, og er dermed en komplet løsning til håndtering af hele værdikæden fra indgåelse af en servicekontrakt til udførelsen af servicebesøget.
Læs mere om Reeft Mobile – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Reeft Mobile ?
Fungerer også når man er offline
Løsningen fungerer selv om man ikke har WIFI-adgang og er således anvendelig for medarbejdere, der kan være i bygninger eller andre steder uden netværksdækning.
Understøtter hele serviceprocessen
Kombinationen af Reeft Mobile og integrationen til Microsoft Dynamics NAV og Business Central sikrer understøttelse af hele processen omkring servicekontrakter.
Effektiv planlægning og overblik
Reeft Mobile indeholder effektive værktøjer til grafisk overblik og planlægning af servicebesøg til de eksterne servicerteknikere baseret på de indgåede servicekontrakter.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.