Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

PLEO

Integrér din Pleo udgiftsløsning med Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud

Pleo

Integration mellem Pleo og Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud

Kunder som vælger en Pleo-løsning til håndtering af medarbejdernes firmarelaterede udgifter har mulighed for at integrere Pleo-løsningen med deres Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-system.

På denne måde kan der spares tid og elimineres eventuelle fejl i de manuelle registreringer.

Pleo-integrationen er kun udviklet til Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud-versionen.

Integrationskomponenten installeres i Business Central Cloud løsningen ved at hente den fra Microsoft App Source (markedsplads for udvidelser), og derefter er det nemt og hurtigt at opsætte integrationen med Pleo-løsningen. 

Læs mere om Pleo – eller se denne korte introvideo.

Afspil video

Hvorfor vælge Pleo ?

Giv medarbejderne et Pleo-kort

I Pleo-løsningen er der bl.a. mulighed for at udlevere Pleo-kort til medarbejderne, som gør det nemt at håndtere deres udlæg i dagligdagen.

Håndtér individuelle forbrugsgrænser

Opsæt individuelle forbrugsgrænser for hver medarbejders Pleo-kort og justér nemt og hurtigt efter behov.

Integrér med Business Central

Brug standard appen til at integrere Pleo-løsningen med din Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-forretningsløsning.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.