PLEO
Integrér din Pleo udgiftsløsning med Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud
Pleo
Integration mellem Pleo og Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud
Kunder som vælger en Pleo-løsning til håndtering af medarbejdernes firmarelaterede udgifter har mulighed for at integrere Pleo-løsningen med deres Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-system.
På denne måde kan der spares tid og elimineres eventuelle fejl i de manuelle registreringer.
Pleo-integrationen er kun udviklet til Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud-versionen.
Integrationskomponenten installeres i Business Central Cloud løsningen ved at hente den fra Microsoft App Source (markedsplads for udvidelser), og derefter er det nemt og hurtigt at opsætte integrationen med Pleo-løsningen.
Læs mere om Pleo – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Pleo ?
Giv medarbejderne et Pleo-kort
I Pleo-løsningen er der bl.a. mulighed for at udlevere Pleo-kort til medarbejderne, som gør det nemt at håndtere deres udlæg i dagligdagen.
Håndtér individuelle forbrugsgrænser
Opsæt individuelle forbrugsgrænser for hver medarbejders Pleo-kort og justér nemt og hurtigt efter behov.
Integrér med Business Central
Brug standard appen til at integrere Pleo-løsningen med din Microsoft Dynamics 365 Business Central Cloud ERP-forretningsløsning.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.