NAVEKSA ITEM PLANNING
Effektivt værktøj til beregning af leveringstidspunkter på salgsordre i Microsoft Dynamics NAV & Business Central
Naveksa Item Planning
Beregn leveringstider og mængder
Med Naveksa Item Planning modulet til Microsoft Dynamics NAV og Business Central får man mulighed for, at give kunderne et mere præcist svar på forventet leveringstidspunkt og mængde.
Opstår der en uforudset situation hvor eksempelvis et planlagt indkøb forsinkes 14 dage, så får man samtidig et overblik over konsekvenserne, som følge af denne forsinkelse. Her kan der ligeledes simuleres på konsekvenserne ved ændringer i datoer og antal.
Naveksa Item Planning giver således handelsvirksomheder et fuldt overblik over lager og fremtidige leveringssituation for varer. Produktionsvirksomheder får ligeledes et fuldt overblik over lager og leveringssituationen for varer samt sammensatte produkter.
Læs mere om Naveksa Item Planning – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Naveksa Item Planning ?
Forbedring af kundetilfredshed
Optimér virksomhedens kundetilfredshed gennem mere sikre bekræfelser i de afgivne leveringstidspunkter og leveringsmængder.
Forudse konsekvenser af uforudsete ændringer
Med Naveksa Item Planning får man et godt overblik over de eventuelle konsekvenser af uforudsete ændringer i planlagte leverancer.
Simulér konsekvenser og informér proaktivt
Løsningen giver mulighed for at simulere på konsekvenserne i en en eventuel ændring af leveringsplanerne og proaktiv information til kunderne.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.