Vores samarbejdspartner Continia afholder en række webinarer, som det måske kunne være relevant for jer at deltage i.
Hvis I allerede anvender en eller flere af Continia’s løsninger til Business Central kan I blive opdateret på den nyeste funktionalitet i løsningerne.
Hvis ikke I allerede anvender Continia’s løsninger til Business Central kan I få mere viden, om hvilken værdi deres løsninger evt. kan give jeres virksomhed.
Continia’s løsningsspecialister vil gennemgå hver af deres løsninger på et grundlæggende niveau, hvor der kan stilles spørgsmål undervejs.
Lyder dette interessant for jer, så hop ind og tilmeld jer et eller flere af nedenstående webinarer:
- 27. maj 2024 kl. 13.00 – 14.00: Continia Expense Management – Håndtering af medarbejdernes udlæg mv.
- 28. maj 2024 kl. 10.00 – 11.00: Continia Payment Management – Betalingsintegration og Bankafstemning
- 29. maj 2024 kl. 13.00 – 14.00: Continia Document Output – Dokumentafsendelse via PDF mm.
- 30. maj 2024 kl. 10.00 – 11.00: Continia Document Capture – Fakturascanning og godkendelse