DYNAWAY - EAM
Optimér processerne omkring fabriksvedligehold og undgå uplanlagt nedetid
Dynaway - EAM
Håndtering af løbende vedligehold af fabriksudstyr og øvrige aktiver
OBS – Denne app er kun tilgængelig til Business Central Cloud løsningen !
Dynaway er en dansk softwarevirksomhed som fokuserer på levere omfattende asset management-løsninger eksklusivt til Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Deres produkter hjælper virksomheder med at administrere og vedligeholde deres udstyr (anlægsaktiver) igennem effektiv planlægning og eksekvering af vedligeholdelsesopgaver og serviceanmodninger, samt definere forebyggende vedligeholdelsesplaner. Data fra løsningen giver værdifuld indsigt og strømliner processer for at forbedre den overordnede effektivitet og produktivitet.
Derudover er deres løsninger skræddersyet specifikt til Microsoft Dynamics-platformen, som kan give brugerne en mere problemfri og integreret oplevelse sammenlignet med andre asset management-løsninger. Relaterede processer, såsom at indkøbe de rette reservedele og værktøj, afstemme lagerbeholdning og afstemme nedetid med produktionsordrer, er der taget højde for i løsningen.
Læs mere om Dynaway – EAM – eller se denne introvideo.
Hvorfor vælge Dynaway - EAM ?
Bygget i Business Central Cloud
Dynaway EAM modulet er et certificeret modul, som er bygget direkte i Business Central cloud løsningen.
Optimer vedligeholdelsesprocessen
Modulet indeholder funktionalitet der understøtter og optimerer processerne vedr. det løbende vedligehold af udstyr mv.
Undgå uplanlagt nedetid på maskiner mv.
Virksomhedens daglige drift er som oftest afgængig af maskinernes tilgængelighed og at undgå uplanlagte stop.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.