DYNALOGIC JOBMANAGER
Optimér værdikæden fra dataopsamling til lønudbetaling
Dynalogic JobManager
Tids- og dataregistrering på produktionsordre og projekter
Foretag tids- og dataregistrering på produktionsordre, projekter, serviceordrer m.v., både når du er på arbejdspladsen, og hvis du er på farten vha. JobManager App’en.
Få automatisk genereret og overført løngrundlag til lønsystemet, samtidig med, at dine efterkalkulationer automatisk opdateres med tidsforbrug, vareforbrug og kostpriser baseret på udbetalt løn.
Løsningen indeholder følgende overordnede moduler:
- Tids- og Jobregistrering
- Lønklargøring
Tids- og Jobregistrering indeholder bl.a. mulighed for komme/gå registrering, fraværsregistrering og registrering af afmeldinger på produktioner, sager og interne aktiviteter.
Lønklargøring effektiviserer arbejdet med beregning af det korrekte løngrundlag. På baggrund af komme/gå registreringer og opsætningen af arbejdstider og overenskomster, dannes et komplet løngrundlag som kan udlæses og overføres til virksomhedens lønsystem.
Læs mere om Dynalogic JobManager – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Dynalogic JobManager ?
Indfør papirløs produktion
Med Dynalogic JobManager løsningen til Microsoft Dynamics NAV og Business Central kan man indføre papirløs produktion i virksomheden.
Real-time registreringer fra produktionen
Dynalogic JobManager sikrer opdaterede registreringer på produktionsordrene i Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.
Optimér dit overblik og reducér fejl
Løsningen giver et mere tidsvarende overblik over igangværende og planlagte produktionsordre og reduceret risikoen for fejlregistreringer.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.