CRM-INTEGRATION
Integrér din Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsning med dit CRM-system
CRM-integration
Integration til dit CRM-system
Et såkaldt CRM-system er nærmest lige så vigtigt et værktøj for salgsafdelingen, som økonomisystemet er for bogholderiet.
CRM står for Customer Relationship Management, men er i praksis en løsning der kan anvendes til håndtering af alle virksomhedens samarbejdsrelationer – og dermed mere et relationsstyrings værktøj.
CRM systemet anvendes typisk indenfor Salg og Marketing.
Med et CRM-system bindes alle kunderelaterede interaktioner sammen i ét system, og giver både stort overblik og mulighed for optimal kundeservice.
I Microsoft Dynamics NAV og Business Central findes der standard CRM-moduler, som dækker nogle virksomheders behov.
Ønsker man en mere avanceret CRM-løsning er det dog muligt at anvende andre CRM-systemer som så kan integreres med Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.
NAV-Vision er ikke CRM-specialister, men tilbyder gerne vores assistance i relation til etablering af den ønskede integration mellem Microsoft Dynamics NAV og Business Central og det valgte CRM-system.
Se evt. nærmere på følgende muligheder: Microsoft Dynamics 365 Sales eller Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
Hvorfor vælge CRM ?
Vigtigt værktøj til salgsprocessen
Et CRM-system understøtter de daglige processer i salgsafdelingen fra den første kontakt til salget er gennemført og med fuld historik.
Viden opsamles centralt og gøres anvendeligt
Den daglige anvendelse af CRM-systemet sikrer opsamling af vigtig viden og information om alle kunder, emner og samarbejdspartnere.
Marketing eksekvering og opfølgning
CRM-løsningen understøtter ligeledes marketingaktiviteterne i virksomhederne med henblik på både eksekveringen og opfølgningen på effekten.
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.