ANVEO MOBILE
Det optimale værktøj til udvikling af egne apps med offline funktionalitet til mobile medarbejdere
Anveo Mobile
Byg mobile apps med offline funktionalitet
Med Anveo Mobile løsningen til Microsoft Dynamics NAV og Business Central kan man effektivisere dagligdagen, for virksomhedens mobile medarbejdere og samtidig øge kundeservicen.
Medarbejderne får med denne løsning adgang til at registrere data direkte i Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen, ligesom de får en række andre relevante informationer lige ved hånden.
Anveo Mobile udmærker sig bl.a. ved at kunne afvikles både online og offline, ligesom det er særdeles nemt at konfigurere og vedligeholde den mobile klient direkte fra Microsoft Dynamics NAV og Business Central.
Ønsker man at udvikle sine helt egne mobile apps til Microsoft Dynamics NAv of Business Central er Anveo’s framework et godt værktøj til hurtigt og nemt, at skabe sine egne mobile apps til optimering af forretningsgangene i virksomheden.
Læs mere om Anveo Mobile – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Anveo Mobile ?
Fungerer også når man er offline
Løsningen fungerer selv om man ikke har WIFI-adgang og er således anvendelig for medarbejdere, der kan være i bygninger eller andre steder uden netværksdækning.
Hurtigt at bygge sine egne apps
Anveo Mobile Framework giver mulighed for at bygge sine helt egne apps til specifikke formål i virksomheden. Det kunne fx. være afleveringschecklister med billeder, underskrift mv.
Hurtig datasynkronisering
Synkroniseringen af dataændringer mellem Anveo Mobile NAV og Microsoft Dynamics NAV og Business Central er blandt de hurtigste på markedet.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.