CRM-INTEGRATION
Integrér din Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsning med dit CRM-system
CRM-integration
Integration til dit CRM-system
Et såkaldt CRM-system er nærmest lige så vigtigt et værktøj for salgsafdelingen, som økonomisystemet er for bogholderiet.
CRM står for Customer Relationship Management, men er i praksis en løsning der kan anvendes til håndtering af alle virksomhedens samarbejdsrelationer – og dermed mere et relationsstyrings værktøj.
CRM systemet anvendes typisk indenfor Salg og Marketing.
Med et CRM-system bindes alle kunderelaterede interaktioner sammen i ét system, og giver både stort overblik og mulighed for optimal kundeservice.
I Microsoft Dynamics NAV og Business Central findes der standard CRM-moduler, som dækker nogle virksomheders behov.
Ønsker man en mere avanceret CRM-løsning er det dog muligt at anvende andre CRM-systemer som så kan integreres med Microsoft Dynamics NAV og Business Central løsningen.
NAV-Vision er ikke CRM-specialister, men tilbyder gerne vores assistance i relation til etablering af den ønskede integration mellem Microsoft Dynamics NAV og Business Central og det valgte CRM-system.
Se evt. nærmere på følgende muligheder: Microsoft Dynamics 365 Sales eller Microsoft Dynamics 365 Customer Insights.
Hvorfor vælge CRM ?
Vigtigt værktøj til salgsprocessen
Et CRM-system understøtter de daglige processer i salgsafdelingen fra den første kontakt til salget er gennemført og med fuld historik.
Viden opsamles centralt og gøres anvendeligt
Den daglige anvendelse af CRM-systemet sikrer opsamling af vigtig viden og information om alle kunder, emner og samarbejdspartnere.
Marketing eksekvering og opfølgning
CRM-løsningen understøtter ligeledes marketingaktiviteterne i virksomhederne med henblik på både eksekveringen og opfølgningen på effekten.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.