CONTINIA COLLECTION MANAGEMENT
Håndtér Betalingsopkrævning og Leverandørservice direkte i Microsoft Dynamics NAV & Business Central
Continia Collection Management
Betalingsopkrævning og leverandørservice
Med Continia Collection Management kan du udføre alt omkring Direct Debit træk direkte og uden på noget tidspunkt, at skulle forlade din Microsoft Dynamics NAV & Business Central løsning.
Alt fra aftalehåndtering, adviseringsopbygning, afsendelse, fejlhåndtering og opfølgning på udestående debitorer foregår direkte fra Microsoft Dynamics NAV & Business Central.
Opgaverne udføres med de førende services på markedet – blandt andet Nets Betalingsservice (Mastercard), Nets LeverandørService (Mastercard), MobilePay Invoice & Subscriptions (direct og link), Danske Bank Collection Service, Nordea, Handelsbanken og Bambora.
I Europa understøtter Collection Management SEPA Direct Debit-opkrævninger, samt opkrævninger via kreditkort og refusioner af betalinger over landegrænserne.
Læs mere om Continia Collection Management – eller se denne korte introvideo.
Hvorfor vælge Continia Collection Management ?
Håndtér opkrævninger automatisk
Collection Management håndterer hele processen omkring opkrævninger fra opkrævnngsforslag, til modtagelse og betaling.
Altid overblik over dine aftaler
Løsningen giver altid et opdateret overblik over alle opkrævningsaftaler og betalingsstatus, så der altid er styr på virksomhedens likviditet.
Understøtter flere Direct Debit tjenester
Løsningen understøtter nogle af markedets mest udbredte Direct Debit tjenester i ét og samme Microsoft Dynamics NAV og Business Central modul.
Kim Hvilsted
Markedsdirektør
Ønskes yderligere information
Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.