Søg
Close this search box.
Søg
Close this search box.

EV 365LØN

Håndtér lønadministration direkte i Busness Central Cloud

EV 365LØN

Lønadministration direkte i Business Central Cloud

Håndteringen af virksomhedens processer i forbindelse med lønadministration og HR kan håndteres i forskellige løsninger afhængig, af det konkrete behov i Jeres virksomhed.

Nogle kunder vælger at anvende eksterne lønsystemer som fx, Lessor Løn, Visma Løn mv., hvor der så etableres integration til ERP-systemerne på forskellig vis.

I Microsoft Dynamics NAV og de tidligere versioner udviklede virksomheden Lessor A/S integrerede lønsystemer og HR-moduler til disse versioner.

Med frigivelsen af Business Central har Lessor dog valgt ikke, at udvikle integrerede løn og HR-moduler til denne løsning, men i stedet tilbyde deres nye cloud baserede løsning.

Vores samarbejdspartner Elbek & Vejrup har dog valgt at udvikle det nye lønsystem til Business Central som kaldes 365LØN. Løsningen er fuldt integreret i Business Central Cloud løsningen og øger således effektiviteten og overblikket i forbindelse med lønadministrationen da håndteringen af både løn og økonomi sker ét sted.

Læs mere om 365LØN til Business Central I følgende 365LØN-produktblad – eller se denne korte introvideo.

Hvorfor vælge EV 365LØN ?

Integreret i Business Central

Løsningen er bygget i Business Central Cloud løsningen og er således tæt integreret med en lang række funktioner i Business Central løsningen.

Adgang til professionel lønsupport

Regler og vilkår ændrer sig løbende indenfor lønområdet og det er derfor vigtigt, at have adgang til professionel sparring og rådgivning på området.

Opsamling af løndata ét sted

Få samlet alle løndata i ét system og sikre fuld dokumentation over hele lønbehandlingen inkl. integrationer til e-Boks, Nets mv.

Ønskes yderligere information

Kontakt Kim Hvilsted eller send os en besked for en helt uforpligtende dialog om løsningen i relation til netop din virksomheds ønsker og behov.